andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Underbara dag 2

Publicerad 2010-06-03 09:22:36 i Allmänt,

TJA!
Igår var jag och fixade bottenfärgen på mitt hår. Och jag kan varmt rekommendera Beccis på people! Hon är sjukt duktig.
Se så snygg jag var ;)


Och resultatet!


Ännu en dag som blir underbar för vissa men fördjävlig för mig! JAG SITTER INNE! Alltså på jobbet...
Igår red jag Wella igen, hon är tokfin! Så nu har jag bestämt att börja ta in henne om nätterna då hon börjar bli redigt rund och go om magen samt att vi nu måste trappa upp träningen lite mer. Idag blir det hoppning på schemat ;) och då passar det ju yppligt för lite kortagning. Ska nog ta och tvinga ut Ison med hennes kamera snart så hon får ta lite fina bilder.
Inatt blev vår hund Arrack pappa, så nu påbörjar operation övertalning av sambo så att vi kan ta en utav valparna. ;) och på tal om valpar igår kom även mamma och kläckte att hon förmodligen ska köpa sig en fransk bulldog! Jag smälter bara jag hör namnet.. dom är så otroligt söta! Så det här kommer förhoppningsvis bli en valpsommar :)
Lunchen idag kommer spenderas med lilla B ute i solen. Martin och mina svärföräldrar är iväg på mission, skapligt spännande! :)
Dags för frulle.





UNDERBARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela