andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Fredagsmys

Publicerad 2010-03-26 19:24:03 i Allmänt,

Med mig själv.. fy fasen vad jag saknar Martin. Har precis lagat middag och ätit, Kvällen till ära så blev det soltorkad tomat kyckling med avokadosalsa och pressad potatis, Redigt gott! funderar på att dra ihop en fruksallad sen och mumsa på till kvällens tv. Fick erbjudande om att dricka ett par öl ikväll med trevligt sällis men kände att jag inte var så social utan ville heller ligga i soffan ikväll. Men imorgon blir det att slå klackarna i taket, rosé och ett gäng tjejer -kan det blir bättre?

Om man skulle ta och lägga lite ansiktsmask och måla naglarna.. jag gört :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela