andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Friday -I´m in love

Publicerad 2010-03-26 09:25:57 i Allmänt,



FREEEDAG! Skönt, solen skiner, och mitt humör är på topp. Påväg till jobbet idag såg jag en äkta moppekille, ni vet en sån med rutig skjorta, skinnpaj, uta hjälm, med en cigg i käften och en systemetpåse på styret. Det fick mig att tänka tillbaka på tiderna med Challe, min barndomsvän. Alltså 10 år sen! Jag var cool, jag körde nämligen en Yamaha DT, exakt en sån som är på bilden. Och bakom mig satt för det mesta min vapendragare Charlotte. Ojoj vilka resor vi gjorde på den maskinen, riktigt nära döden en gång faktiskt. Eftersom vi var rätt coola så hängde vi i ett garage med några killar som också åkte moped... haha Fasen challe minns du, det var tider det!

Som sagt så är det fredag idag... Frågan är vad som händer till kvällen? Ska gå och handla efter jobbet i varje fall, sen borde jag egentligen städa. Skönt när karln å bryackan är ute så man kan få göra det ifred. ;) Neee fyy så jag säger.. saknade dom något otroligt igår. Det var jättetomt att komma hem. =( Måtte tiden gå snabbt till måndag.

Kan ni tänka er att denna brutta....


Kört omkring på en sånhär....
SE HIT! Mycket bra Yamaha DT

Kommentarer

Postat av: Challe

Publicerad 2010-03-26 13:19:34

HA HA HA! Moppen glömmer jag aldrig och inte grusvägen heller. Ja det var nog det närmaste döden jag varit.

Kul att du tänker på mig! Jag täbker på DEJ :)

Puss

Postat av: Therese

Publicerad 2010-03-26 13:45:31

Hej!

Jag har dragit igång en tävling på min blogg!

http://thereseofsweden.blogg.se/2010/march/utkast-mars-25-2010.html

Vinsten är en berlockarmband från Charms For You!, så klicka in och tävla du också!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela