andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Ia en tjuv och glädjedödare! ;)

Publicerad 2010-03-31 18:48:02 i Allmänt,

Ser ni hennes falska leende, hur räven bakom örat kikar fram, hur hon törstar efter människoblod... eller neee hon är ju ingen vampyr!!! även om hon önskade. Men denna "tjuven" har stulit hela mitt tidigare inlägg och lagt upp på sin blogg. KOM PÅ NÅGOT EGET!!!! ;) Dessutom är hon en glädjedödare!!! Jag hann ju knappt lägga upp mitt förra inlägg om att min förra blogg var värd pengar! Förns hon är där å ska påpeka att det bara är ploj...
Trots det så älsker jag min lilla pirat....kopia *däääär fick jag till det* Haha

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2010-03-31 20:25:14

moohahahaha....! puss hjärtat!

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-31 21:31:50

Vad är det för häst ? :)

Jag har två underbara sköthästar som jag får ta hand om och rida i princip hur mycket jag vill, så det är jättekul:) Har börat testa på akademisk ridning också!



Klaus Ferdinande Hempfling har ju skrivit en del, bl.a dansa med hästar, det är dock inte faktaböcker utan mer filosofiskt inriktad.



www.equerry.se har Sven Forsström ett flertal intressanta artiklar i PDF-format som går att läsa på hans sida!



Sally Swift har nån bok om centrerad ridning som handlar om sits och andning, ifall man vill fördjupa sig i det. Övningarna går ju att överföra till alla discipliner!



Finns hur mycket som helst, gå på bibliotekt och låna allt dom har ;) Man kan ju aldrig få för mycket kunskap.

Postat av: Janni

Publicerad 2010-03-31 22:39:52

Ia din häxa! :)



Johanna, Oj tack så jättemkt! Det är ett sto efter Bellini. Ska börja ha henne på foder så får vi se sen. Eller nu skriver jag som om det vore klart..haha har inte ens provridit henne än. Men hon låter som en Jannihäst så om allt går som jag vill så följer hon med hem :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela