andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Kolla detta!

Publicerad 2010-03-31 17:11:22 i Allmänt,

Nu när jag har börjat att intressera mig för att tjäna pengar på min blogg så kollade jag runt lite på skoj mes, för att se hur min blogg låg till. Sen kollade jag även på min gamla blogg jankys.blogg.se Och gissa vad jag fann när jag sökte på det på google?! Min förra blogg var, om jag fattde detta rätt värd 3492 kr!
BloggVärde
Dela på Facebook
Pusha

Janky - -Det ordner sah med skridsko bare det blir is

Bloggen Janky - -Det ordner sah med skridsko bare det blir is är värd 3 492 kr

Adress: http://jankys.blogg.se

Kontakt | Om | © 2009 Triop AB | NamnInfo

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2010-03-31 17:59:07

tyvärr är det där bara ploj, en skojig grej, stämmer ingenting med verkligheten, jaaa vet sjukt tråkigt... puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela