andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Kvällsmys.

Publicerad 2010-03-25 22:23:00 i Allmänt,

Är precis hemkommen från en redig myskväll med tjejerna. Ison aggerade modell idag för blinka, är mkt stolt över henne! ;) Efter att hon gått klart gick vi till Tanten för att ta den obligatoriska kvällsfikan. För mig blev det tapastallriken, gud så himla gott! Dock inge glas vin den här gången. :) efter ett tag dök även Elli och Anky upp och gjorde oss sällis.
Sen var det dags för shopping, köpte en jättefin tröja på phe, men som vanligt provade jag inte. Vilket resulterade i att jag för en lite stund sen konstaterade att den inte satt bra. Bums tillbaka imorgon med den.


Sen en sväng förbi din sko och så slutligen Perelle, där det spenderades en hel del på nödvändigt ont. Dvs smink. Har blivit lite kräsen med tiden och kan inte längre lägga en bra make up med vad som helst. Tror jag har min kära vän Erica att tacka för det ;) Det blir inte samma resultat helt enkelt. Detta gör att mitt sminkkonto är rätt dyrt, MEN prudukterna är dryga och slår man ut det så blir det inte så dyrt i längden. Tyvärr hade jag lite otur denna gång, då allt nästan tog slut samtidigt.
Så idag hamnade ett kombinerat matt puder/solpuder från Dior, ett härligt  duorouge också från Dior i en en matt ljusrosa nyans samt en som var lite skimmer i, perfekt då man vill få dom där rosiga kinderna.  Ett hallonrött läppglans från juicy tubes och sist men inte minst en kolpenna från lancome. Tack och bock, bara att dra kortet och se glad ut :)




Nehepp om man skulle försöka få sig själv i säng nu, undrar just hur det kommer gå att sova ensam =S Skapligt tomt här utan Martin.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela