andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Lördag = Raj Raj..

Publicerad 2010-03-27 15:42:43 i Allmänt,

Det är helt sjukt hur peppad jag är inför kvällen, som ska spenderas ute hos min älskade tösing Erica. Jag och Ison kommer rulla ut dit framåt kvällen för lite jacuzzibad och rosé, fy tusan så gött! Efter det kommer vi dra in mot staden och göra gatorna osäkra...

Lunchen med Ison slutade i en rejäl shoppingrunda. Byxor, två linnen, två toppar, armband (delar av det är till kvällens outfit -såklart) min älskade foundation, ögonbrynspenna och slutligen nagelack och... en ny sminkväska. Nu är det köpstopp! nehepp om man skulle röja lite innan kvällen aktivitet.

Trevlig lördag!

Dagens fångst

VeroModa




VeroModa + Phe


Parelle och HM

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-03-28 18:54:06

du är inte dålig på att shoppa du inte.. jag gjorde det samma med mamsen på stan;)

Postat av: janni

Publicerad 2010-03-29 00:00:39

Det är nästan det roligaste som finns ju ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela