andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Lunch och fettsugning.

Publicerad 2010-03-29 14:52:41 i Allmänt,

Martin ringde strax innan lunchen, han var hemma! Så vad kunde inte passa bättre än en lunchdejt :) Blev helt varm i hela kroppen när jag fick syn på honom i bilen. *KÄRLEK*
Under lunchen kollade jag även upp möjligheten till stallplats och den är nu kirrad. Så nu fattas det bara en häst som ska fylla boxen. Hoppas på att få svar så fort som möjligt och så måste ju såklart hjärtat kolla in kusen och godkänna den ;) haha tur att jag har honom, jag har ju en tendens att sväva iväg och bli helt lyrisk när det sker såna här saker. Medans han faktiskt är den som tänker lite med hjärnan i detta fall, säger kloka saker som "man ska inte ta första bästa"  o.s.v. Men om han nu som sagt tycker den ser okej ut efter att ha kollat lite bilder och läst "infon om den" så kanske vi kan åka ner redan på fredag.. och vad vet jag tillochmed hämta hem min blivande fyrbenta vän. Gud blir helt lycklig av bara tanken. =D
Vill bara hem och börja samla ihop all hästgrejer, putsa upp tränsen, stövlarna, se över täckena. Så himla skoj!

När jag kom tillbaka efter lunchen så var tjejerna helt lyriska ;) om det var för att försäljaren var sjukt snygg eller för att apparaten han visade tar bort fett och celluliter vet jag inte. Hursomhelst så fick vi oss en demostartion. Och det funkade! Omfånget på, i det här fallet testkanin Tessas lår minskade med 2 cm. Och på Jessikas mage hade det i försvunnit en hel del också. Detta är alltså det senaste inom hälsa. Att man med hjälp av laser löser upp fett som man senare efter behandlingen har lättare att motionera bort. 20 minuter behandling 40 minuters promenad direkt efter behandlingen för bästa resultat. Denna maskin reducerar också celluliter! Rekomenderar 8 behandlingstillfällen... och det sjukaste var att man verkligen såg resultat direkt efter. Och det bästa, att Vi förmodligen kommer få det till Gränsö Spa.
Jag vet inte om ni missade artikel i VT om att vi den 8-9 maj kommer anordna en wellnessmässa här ute på Gränsö. Med detta innebär det utställare inom allt som har med hälsa och välbefinnande att göra, föreläsningar av kända hälsoprofiler, prova-på-grejer. modevisningar mm. Allt detta för 150kr. På denna mässa är det heller inte helt osäkert att även denna maskin kommer visas upp, så kom ut då vett jag! :) Själv kommer jag bo här ute under dessa två dagar :)

Nehepp om man skulle at och slänga in det sista för dagen.
God fortsättning!

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2010-03-29 15:09:14

Vad heter denna magiska apparat??? =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela