andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Måndagförmiddag.

Publicerad 2010-03-22 09:48:07 i Allmänt,

Jag ljuger om jag säger att min morgon har börjat bra. Så just därför sitter jag nu efter mkt om och men på jobbet och försöker muntra upp mig själv med att det är fint väder ute, att jag alldeles strax ska få njuta av min morgonlatte och att jag inte ska hetsa upp mig över onödigheter. Fasen vilket temprament jag har, allra mest på morgonen dessutom då krävs det inte mkt för att jag ska brinna av.
Jag och min kollega har disskuterat att börja på yoga. Jag vill verkligen! Visste ni att det finns ett yogacenter under presentidé?! Jag vet! Inte jag heller.. Men ja ska helt klart besöka det någon gång :)


Nu är det dags för latte..





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela