andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Nog den bästa Måndagen...

Publicerad 2010-03-29 10:33:40 i Allmänt,

Med vissa undantag. Att jag försov mig idag, poängtera att jag vid kvart i sju fick ett samtal som gjorde att jag var tvungen att masa mig ur sängen och gå ut!!! Fick en leverans kläder och smink som var kvarlämnat sen i lördags. Jag lade mig tillrätta (bara en liten stund till) i soffan och vips så somnade  jag om och vaknade vid halv igen -som tur var! Men en kvart att hinna allt på är inte katigt. ;) Så kommer vi till det som gör att hela den här dagen kommer bli bra även att det är måndag. Idag kommer hjärtat mitt hem! Har längtat massvis!

Sorry för att det inte blev så mkt bloggande igår, men var lite "svag" och kände att jag inte redigt hade fokuset till att skriva blogg ;)
Hursomhelst så hade jag en redig superkväll i lördags, sådär trevligt som man ska ha liksom! Och palladium höll också måttet, men det var kanske för att jag endast fokuserade på att dansa och skaka ruuumphaaan. Alltså inget häng i baren och toaletterna ignorerade jag. Fast jaaa, det såg ut som vanligt! Fattar inte hur svårt det kan vara?
Efter mkt om och men , och en hel del diskussion! ORKA! Kom jag slutligen hem. Käkade och somnade typ sittandes. Stabiilt! haha.. hua!

I övrigt har min helg gått till att hitta häst. Nu är det dags.. kan ju inte vara utan dom, finns alldeles för mkt tid som går till spillo till precis ingenting. I går hade jag fått svar på ett sto nere i skåne, en fuxtjej 167cm efter Bellini, som tävlat fälttävlan, hoppning 110 och LA dressyr. Håller tummarna för att vi kan komma iväg och provrida så snart som möjligt... Kanske redan innan helgen =D Vill det sig riktigt bra kanske man tillochmed tar med henne hem...






Fin Va? :)

Blir glad av att få respons för mitt bloggskrivande! I lördags kom det faktiskt fram en kille och sa att han läste min blogg :) Det var typ det enda han iofs sa, för sen bara gick han.. haha men ändå.

Nu ska jag ta mig en frukstund.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela