andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Ny bloggdesign

Publicerad 2010-03-23 09:08:54 i Allmänt,

Tänk vilken tur jag  har som har en vän som kan det här med bloggdesign, när man själv är helt vilsen när det gäller ämnet. Kvällen igår gick till att över msn få direktiv över hur jag skulle slägga in stilmaller och kodmallar för att slutligen få en snygg design. Dock vet jag inte om det blev perfekt. På min kära väns dator såg min blogg toppen snygg ut, medans den på min var hmm.. "missbildad" Så därför frågar jag nu mina läsare. Hur ser min blogg ut på era datorer?
På min dator ligger mitt  presentationsfönstret med min pressbild, info och månadsanvisningarna för inläggen nerhalkade längs ner på sidan. Fältet där pressremsan egentligen ska ligga är dessutom lila. Så ska den alltså inte se ut!! Utan den ska vara svart med det gråa mönstret högs upp och min pressbild till vänster och i höjd med inläggen. Idag när jag kom till jobbet så var allt som det skulle förutom att min pressbild saknades. Så gott folk har ni lust och tala om för mig hur det ser ut på era skärmar?! Så att det aningen skumma problemet i så fall kan åtgärdas. Eller om det helt enkelt är så att det tar lite tid att uppdatera bloggdesignen bara.

Vill skänka ett stor tack till min kära vän för hjälpen igår, kika gärna in på hennes snyggingblogg ;)

Isons

Dags för dagens arbete..
OCH glöm inte skriva ett inlägg om hur min blogg ser ut på era datorer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela