andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Fredagsmys

Publicerad 2010-11-19 22:01:29 i Allmänt,

Skickade precis iväg karln för att köpa Polly, han har exakt 10 min på sig innan affären stänger. Hoppas han hinner.
Kvällen har gått i fredagsmysets tecken. Slutade tidigt idag och åkte raka vägen till blomsterlandet och inhandlade blommor, krukor mm. Sen bar det av ut till stallet för sista fixet med hästen som åker imorgon :( Satt inne i boxen och var lite sentemental förut. Kommer bli tomt...

Är i inredningstagena här hemma, vet inte varför men jag har varit lite sval på den fronten. Nu är det dock ändring på det, planerar redan resa till ikea och hör och häpna Ullared :)
Vad beträffar lampan, så kan jag ju önska mig den i julklapp ju. Och vad beträffar vagn, så tackar jag för era svar. Jag har nu fått lite mer kött på benen av er som verkligen vet vad ni pratar om.  Och valet börjar bli enklare, det blir en UJ.
och Elli, klänningen var jättefin! Tack för tipset :) Hoppas du har det bra borta i utlandet.

Nu kom pollyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela