andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Gravid

Publicerad 2010-11-05 23:38:45 i Allmänt,

Japp du läste rätt, jag är med barn och idag har vi varit på ultraljud. Från och med idag kommer denna blogg att handla om; min garviditet, tankar, förstoppning, kräks, sömnproblem och allt annat vackert och underbart som hör till den här tiden fram till att "knosen" tittar ut :) Inget kommer lämnas i skymundan. Jag kommer säkert trampa någon på tårna, jag kommer säkert säga saker som "när jag får barn kommer jag ALDRIG göra si eller så" och sen när jag väl är i situationen så kommer jag upptäcka att jag gör precis tvärtemot ändå.

Det har varit en superdag idag, ultraljudet var den häftigaste upplevelse jag varit med om. Vi avslutade kvällen med en tre rätters på smugglaren för att fira :) mer om allt, från det att vi fick reda på att jag var med barn tills nu kommer jag skriva om imorgon, som jag längtat efter att få delge er. Eller åtminstone få sätta igång med MIN gravidberättelse.
Men nu är det dags att hoppa i kojs är vaken på övertid nu kan jag säga, mina kvällar  brukar sluta runt 21.00-22.00 i vanliga fall ;) 

Godnatt!

Bebisen på bilden är inte min men det är såhär den ser ut nu :)



 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-11-06 00:00:13

Grattis janni :) du kommer bli en grym mamma!!

Kram

Postat av: Sofie Lundberg

Publicerad 2010-11-06 00:02:17

Jag säger GRATTIS igen :)

Ska bli kul o få följa er resa fram till dagen D :)

Lite Magbilder får du allt lägga upp sen oxå :)

Då är det 3st jag vet som ska få barn till våren.

Va rädd om dig nu!!

Postat av: CarolineJ

Publicerad 2010-11-06 09:22:23

Ett stort grattis Janni! Gud vad mysigt:)! All lycka till er!

Postat av: Janni

Publicerad 2010-11-14 22:26:48

tack gulliga rara ni, ska bli så kul att få göra den här resan även om den inte är jättemysig alltid :) Magbilder kommer om jag törs :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela