andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Guten morgen!

Publicerad 2010-11-17 08:12:02 i Allmänt,

Oj vad jag har sovit, har inte vaknat en enda gång i natt för att behöva gå på toaletten. Sov tills 07.30 helt och är utvilad!
Ska strax hoppa upp och börja med mina nya produkter, tycker alltid det känns så lyxigt den där första gången man får bryta förpackningen och använda dom :)

Det är snart jul hörrni, vad köper man till sin sambo? Själv har jag en lång lång lista, japp du läste rätt. Jag skriver fortfarande önskelista, för mig är jul och julklappar heligt. Vet att mamma vid något av hennes svagare ögonblick föreslog att vi inte skulle ge julklappar utan åka utomlands nån jul. Jag blev tokig! Hur kan man ens yttra något så korkat??!
Jag blir bokstavligt talat som ett barn på julafton, det är lika roligt att ge som att få (okej då lite roligare att få kanske)
Jag älskar ju presenter och överraskningar över lag.   
Låg dessutom och kikade på nyårsklänning på nätet igårkväll, hittade en så fin! MEN när jag slutligen bestämde mig för att beställa så fanns den inte i min storlek, inte ens i NÅGON storlek. 

 Detta blev mest ett dravvelinlägg, men det är mina funderingar och tankar en onsdagsmorgon helt enkelt :)

Visst är den underbar!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-17 10:06:09

Visst är klänningen underbar :) Jag har den nämligen själv och den är helt perfekt även när man är gravid :D Hoppas att du får tag i en på något sätt, då den både är snygg och bekväm! Sånt gillar man.

Postat av: Elli

Publicerad 2010-11-19 19:46:29

Tror du hade varit alldeles förtjusande i denna: http://www.asos.com/French-Connection/French-Connection-Maternity-Corsage-Shoulder-V-Neck-Empire-Dress-Exclusive-To-Asos/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1350035&cid=5813&Rf900=1465&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=AlmondCreamSilver



Det är din färg dessutom! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela