andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

I´m back

Publicerad 2010-11-01 10:06:32 i Allmänt,

Nämen hej på er.. ;)
Som dom flesta märkt så har bloggen varit lite vilande ett tag. Detta för att jag inte haft lust, ork eller engagemang (stavas det så?)  till det.
I skrivandes stund har jag precis pillat i mig frullen, tog rejäl sovmorgon idag. Ska snart dra ut till stallet för att sen åka till Överum för lite jobb. Vanligtvis jobbar jag ju här i stan men jag hade sen tidigare lovat bort mig just idag så det blev till att bita i äpplet.
Jobb ja.. det är ju en grej dom flesta sysslar med. Just förnärvarande har jag ett sjukvik på Resedan (dagis) på obestämd tid. Om jag trivs? Det är hur underbart som helst! Jobbar i en barngrupp med småbarn, 1-2 år.

I slutet på denna vecka kommer det hända något på bloggen, jag har också funderat på att byta hmm.. hur säger man bloggställe. Tycker blogg.se är rätt kast.
Tills dess får ni hålla till goda med 2-3 inlägg om dagen. :) men jag lovar inget ;)

Vi ses ikväll!

Kommentarer

Postat av: Challe

Publicerad 2010-11-01 14:24:06

VÄLKOMMEN TILLBAKA!

Det ska bli såå roligt att följa dig framöver :)

Jag hoppas på MYCKET uppdatering.

Puss

Postat av: Janni

Publicerad 2010-11-01 22:20:22

Tackar!! Ja du Challe det här är bara början som sagt ;) Det kommer hända mkt saker nu framöver :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela