andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Listor

Publicerad 2010-11-23 20:59:12 i Allmänt,

Är precis hemkommen från stan efter en välbehövlig massage och en lååångfika med Bea. Dock tyckte inte bebisen om att jag låg så länge på mage för oj vad det for runt och fladdrade efter att jag vände på mig. Tror han var vansinnig. "Han" ja... vet inte varför jag kallar den lilla totten för just han. Men det känns som om det är en liten kille där inne när jag tänker på det här med att få barn och hur det kommer bli o.s.v. Då ser jag en kille framför mig. Vad tror ni att det blir? :)

Något som jag är bra på är listor, jag har kommit på mig själv att mitt liv byggs mkt av listor numera. Det beror på att mitt minne är plus minus noll bl.a. men även för att ha lite mer koll på allt.
Några utav listorna som existerar just nu är;

Inköpslistor (veckohandlingen)
Shoppinglistor (Främst ullared)
Att-göra-listor
Julklappslista :)
Babylista (går lite under samma som shoppinglistor)

Nehepp bättre att lägga ner det här inlägget nu känner jag.. det blev helt meningslöst jag vet. har nämligen försökt skriva det under tiden jag titta på tv och det har totalt tagit 2 timmar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela