andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Mörker

Publicerad 2010-11-01 18:55:42 i Allmänt,

Fy, usch och tvi för detta mörker. Det började ju mörkna redan vid 15.00 idag ju??!! Något jag funderar över är varför vi ska hålla på och styra om klockan såhär två gånger om året. Vad fyller det för funktion? Någon som vet? Varför gör vi det?

Är precis hemkommen från jobbet, det var stängningsdag i Överum idag så det var många okända ansikten, men det gick bra ändå. Imorgon och fortsatta veckan är jag tillbaka hos "mina" guldklimpar på Resedan igen, det är inte klokt hur mkt glädje dessa små krabater kan sprida. :) Tänk när man får en egen...

Har börjat snegla på ny frilla igen, men vill inte klippa av mig håret. Det är sjukt tjockt nu så lite urtunning vore på sin plats. Återkommer med olika frillor som det ska väljas emellan, så kan ni ju ge ert medtycke ;)

Nu är det dags för Prince of Persia, filmen vi lyckades slarva bort påvägen in från bilen till huset. Idag när jag skulle åka och jobba hittade jag den uppe i taket under solskyddet, bra ställe älskling ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela