andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Överlevande

Publicerad 2010-11-04 20:34:07 i Allmänt,

Jag överlevde! Jag kan ju inte påstå att det var trevligt, men jag fixade det utan tårar och sång. Men det såklart jag borrade inte eller tog någon bedövning och det är det som jag tycker är det allra jobbigaste. Min nya tandläkare och hans tandsköterska var förstående och varsamma. Dock hade jag ett hål så jag ska tillbaka och laga.. och då blir det ett betydligt jobbigare besök. Men det tar vi då.

Idag har det som vanligt varit jobb, det var väldigt få barn idag så jag och min kollega har haft mkt tid att kunna ge barnen. Vilket resulterat i en helmysig dag med glada och nöjda barn. Har också bokat tid för att uttnyttja min julklapp som jag fick förra året. :) Högt tid ju. En ansiktsbehandling plus en vibrasaun massage ena veckan och en helkroppsmassage veckan efter. Funderar som sagt på ett frisörbesök också... Skaplig helrenovering.

Imorgon är det fredag och inte vilken fredag som helst, jag är spänd. Men mer om det får ni reda på imorgon. Kör en långdag på jobbet imorgon med, slutar 18.30. Segt med jour ju. Helgen som kommer ska spenderas i hummel samt så blir det en tripp till Vimmerby på julmarken. Ska bli så mysigt att besöka Astrid Lindgrens värld, det var ett par år sen om man säger så ;)

Nu kom sambon hem så dags för lite kvalitetstid.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela