andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

söndagshäng

Publicerad 2010-11-21 21:22:12 i Allmänt,

Precis hemkommen efter handling och en födelsedagsmiddag hos min svärmor som fyller år imorgon.
Visst är det härligt att komma hem till ett nystädat hem, händer inte så ofta här hos oss eftersom det för det mesta bara får vara rent i ca en dag p.g.a våra fyrbenta vänner. Ibland kan jag faktiskt bli så less! Känns som ogjort arbete emellanåt. Men samtidigt skulle jag aldrig vilja vara utan dom, eller jo Timon kan jag lätt vara utan, honom kan man ge bort enligt mig.

Imorgon vankas ännu en arbetsvecka, på fredag dra vi till Ullared. Måste försöka byta bort mitt pass så jag kan sluta lite tidigare. Ska även ta tag i träningen imorgon, alltså gymmet. Var ett bra tag sen nu. Karin är du med? :)

Nu ska jag mysa till det lite innan sängen.

Bye bye

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-11-22 14:00:52

Hade gärna tränat ikväll om inte Nikki va sjuk... Men helt klart ska det tränas framöver :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela