andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Tandläkarskräck

Publicerad 2010-11-04 07:30:36 i Allmänt,

Har i vanlig ordning vaknat 4-5 idag dock inte av något annat än min käre Sambo. Fy tusan vad grinig jag blev! När jag väl lyckas sova så ska han storma omkring, som en jävla tornado med tre hundar i släptåg. Eftersom jag vaknat på sämsta möjliga sätt så kan inte den här dagen bli mer än katastrofal. Ni förstår ju att det mesta bottnar i det kommande tandläkarbesöket idag. Det hade varit överkommligt om det varit min gamla tandläkare och hans sköterska men nu är det två "nya" Jag har panik och "ärsåååhärnära" att ringa återbud.
Efter tre trycket på snozze nu så är det dags att ta tag i sig själv.... :(

Godmorgon föresten....

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2010-11-12 13:31:36

Usch jag vet hur det känns :-(

Går du hos Tandutsikten?

Postat av: Janni

Publicerad 2010-11-14 22:15:34

Det är hemskt! Ja Tina det stämmer, jag går hos tandutsikten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela