andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Tio röda rosor.

Publicerad 2010-11-22 22:48:25 i Allmänt,



Vet att jag har sagt det innan men säger det igen, jag älskar överraskningar! Idag när jag kom hem stod det tio röda rosor på hallbordet och brevid låg ett sött brev. "Bara för att jag älskar dig" var bl.a. budskapet.
Jag älskar dig också hjärtat <3
Tyvärr kan jag inte ta ett eget kort på den fina buketten då mobilens kamera inte funkar.. av någon anledning och för att sladden till kameran är borta.

Dagen har i övrigt varit strålande från början till slut kort och gott. Allt har flytit på jobbet. Dock har vi drabbats av kräksjuka så jag ber till gud att slippa åka på det.
Fick min första "viföräldrar tidning" idag. Tänk att jag ska bli förälder, kan inte få in det redigt än.
Vi har även planerat in en resa till ullared på fredag -oj vad jag ska handla! :)
Och slutligen så har jag börjat hota upp tre (min operatör) om att jag ska få förlänga mitt abonnemang i förtid och få loss en iphone 4 annars kommer jag byta operatör. Vet inte om det kommer lyckas, den stackars killen bad att få återkomma. ;)

Nu är det natta för magen och mig. 
Imorgon kommer magbilden OM jag hittar sladden till kameran. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela