andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

MOBILEN??!!

Publicerad 2010-09-09 11:26:26 i Allmänt,

Jamen jag vet inte... hur kan man lyckas? Jag har slarvat bort min mobil. Och om det vill sig riktigt illa så ligger den i skogen efter att jag var ute och red igår. Hur lyckas man liksom? Jo, JAG lyckas alltid! Så dags att sadla hästen och ge sig ut i skogen samma väg som igår. Normala människor letar kantareller, jag letar mobil.

Såg någon Kungarna i Tylösand igår?? Fy sjutton, vilket roligt program eftersom jag är extremt skadeglad så kunde jag inte annat än skratta mig blå när dom kissade,spydde och sedan somnade i jacuzzin, låg till det inför svenska folket, och betedde sig som svin. Martin som är den mognare av oss skakade mest på huvudet medans jag fullkomligt älskade det här programmet.
Helgen börjar närma sig med stormsteg. Inget inplanerat än vad jag vet. Men det rer alltid upp sig.
Imorgon blir det en sväng förbi Vimmerby, Challe jag hade tänkt att ringa dig och be om att få komma på fika, är du hemma??

Nehepp dags för lite eftersök som sagt, undra om man skulle kunna ta med sig lillfisen ut så hon får spåra upp telefonen ;)


Kommentarer

Postat av: Challe

Publicerad 2010-09-09 20:49:52

Jag är hemma till efter lunch, alltså tolv- halv ett, typ! Kom innan ska du få en köpp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela