andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Ge mig 1 miljon!

Publicerad 2011-04-20 18:32:55 i Allmänt,

Ofta säger man ju så... För mig skulle det typ räcka med 20 000:- Då skulle jag kunna betala den där jäkla fakturan på 6000!!! För biljäveln som gick sönder här mkt lägligt utan att gå på knäna.... och sen byta ut hela min garderob. Jag vet att det där med garderoben låter ytligt men jag är så himla sugen på att få shoppa kläder MASSOR med kläder! Finns ju sååå himla mkt snyggt nu. Givetvis är det ju ingen vits dom närmaste månaderna och det är heller inget jag kommer ens unna mig förens jag är nere i den sizen jag ska vara. Men då... då jäklar ska jag shoppa!!!! Tills dess ska jag roa mig med att sälja allt jag har av värde för att kunna få ihop pengar, sen ska jag ta mig en weekend i en annan stad om ett par månader :)  

Det som ska säljas är;
Sadeln
Backonetrack grejerna
Bilen
Massvis med kläder
Antika grejer som jag ärvt
mm.

Nu ska här röjas... :)

Dagen har varit lugn som sagt. Svärföräldrarna var här på middag och åkte nyss. Vi fick två jättefina rottingkrukor att ha på uteplatsen i påskpresent av dom.

I natt föder jag barn, bara så ni vet..... ;) har sån himla värk i magen och mår illa. Kan det vara ett tecken?  Jag tror´t.........inte. Har börjat ge upp hoppet om att någonsin få ut den här lilla krabaten. Jag vet att jag inte ens nått mitt datum än, men det suger att bara gå och vänta nu. Och ont har jag i precis heeeeela kroppen. Det är tungt!!!

Om man skulle ta sig en promenad i kvarteret. TJING!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-04-20 21:15:00

när barnet pressar sig ned mot några kanaler eller vad det är, så kan man må illa och spy. det gjorde jag på vägen in till förlossningen samt typ 3 ggr rakt ut på förlossningssalen..hua...så det kan va ett tecken absolut;) har din sån där slempropp "gått" än?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela