andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Kvällsinlägg.

Publicerad 2011-04-14 22:56:01 i Allmänt,





Karin och Nikki har varit här ikväll, så himla mysigt. Lilla Nikki har blivit så stor, kommer ihåg när hon var en liten knoddis vars huvud rymdes i min hand. Det var inte alls länge sen liksom, det går så himla snabbt!! Idag går hon liksom och mamma hade fullt sjå med att parera så hon inte drog med sig allt i sin väg.. lilla sötkorven haha. Jag tyckte bara det var mysigt, kunde föreställa mig min egen lilla körv tulta runt sådär om ett år. :) 

Dagen har varit lugn i övrigt, svärföräldrarna tittade förbi förut också. Vilka pepparkakor! Helt bruna och fina... vill så gärna komma utomlands snart, var år sen!!

Imorgon är det fredag igen... Jag ska faktiskt jobba lite på Resedan, mys att träffa alla små barnen. Och alla goa kollegor.

Men nu är det dags att nana.
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela