andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Skärtorsdagen

Publicerad 2011-04-21 21:06:25 i Allmänt,

Morgonen spenderades ganska länge i sängen, efter en fartfylld natt. Vaknade av världes värkar Martin fick gå upp och hjälpa mig ur sängen, låg som i världens kramp med hela kroppen kändes det som. Efter att ha vankat runt lite gav det med sig, men värken har kommit och gått hela dagen det är sammandragningar alltså och som hugg i de nedre reginonerna.. Lina, vad jag vet så har inte slemproppen gått. 

Vid lunchen kom min älskade karl hem och hämtade mig och tillsammans mötte vi upp svärföräldrarna och svägerskan och gick på husvisning, sen  tryckte vi in en lunch och sen ännu en husvisning. Vidare for vi till dagis för att hämta påskärringen och påskgubben som skulle gå i påskparaden. Och sen köptes det pizza som vi käkade hemma hos oss. Det har varit en helt underbar dag  med andra ord! Min kära mor kom också förbi och lämnade en jättefin påskpresent, nämligen ett apelsinträd! Hur fint som helst! <3

Nu sitter vi här, mitt hjärta och jag och njuter av varandra. Vi har precis varit och handlat. Jag är helt slut.
Imorgon ska dagen spenderas med Ison, vi ska käka kräftor och ha myshäng medans karlaran förhoppningsvis roar sig lugnare än vanligt :)

GLAD PÅSK ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela