andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Sommarplåga

Publicerad 2011-04-18 12:38:05 i Allmänt,

Varje sommar kommer det ett par sommarplågor ju, och jag har faktiskt börjat fundera lite på vilka det kan tänkas bli. Tror jag hittat en idag faktiskt, det var som om den talade till mig när jag låg i solen och hade MTV på i bakgrunden. ;) "Hääär är Jaaag" sa den ;)



Förövrigt är dagen redigt soft, jag går i kjol, solar, bäddar sängen och gör mest ingenting. :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-07 15:37:57

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela