andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Underbara barn!

Publicerad 2011-04-20 14:04:55 i Allmänt,

Phua.. inte många knop idag heller, jag mår illa som tusan :( Har dock tvättat och strykt sängkläder. Har hittat en fotograf vars spacialitet är att fota små bebisar! Man blir ju helt sjuk av att se dessa små, undra om man kan få till något liknande med sin egen lilla knodd när det väl vi titta ut :) 

Halva veckan har snart gått imorgon är det skärtorsdagen, då åker alla häxor till blåkulla ;) Fredag blir det häng med Ison och på lördag heldag i hummel med påskmiddag bl.a.  

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-04-22 20:46:34

Jag har en vännina som är fotograf och söker någon som vill ställa upp med sin bebis och provfotografera exakt såna bilder. Är det något du är intresserad av så hör av dig :) Det är helt gratis.

Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Publicerad 2011-05-10 22:14:28

Hej! Det är mig Hannah pratar om. Söker som sagt någon som vill låta mig fotografera sådana bilder på sin max 14 dagar gamla bebis i marknadsföringssyfte. Personen får 10 högupplösta bilder. Hör av dig på mailen om du är intresserad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela