andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Vi startade dagen med att ligga och dra os...

Publicerad 2011-12-25 01:30:32 i Allmänt,

img_8565 (MMS)

Vi startade dagen med att ligga och dra oss i vårt nya sovrum hela familjen. Det är så fint! Sängen känns dessutom gigantisk eftersom vi haft en 140 säng innan, och nu avancerat till en 180 :) lovar att lägga upp bilder när vi landat efter julen aktivitet..  Vidare drog vi ut till landet och svärföraldrarna där vi spenderat dagen med mat, paket och mysighet! Gud vilken härlig julafton jag haft! Elliot träffade tomten första gången och det gick superbra. Han fick dessutom ett berg av julklappar, det mesta var såklart leksaker. Så nu kan vi öppna dagis på fredrikdals gatan.. ;)  Jag själv fick ju givetvis jättefina grejer bl.a. Ridlektioner på islandshäst till våren!   Och Martin och jag fick jättebra grejer till hemmet bl.a. Så i det stora hela så har och är allt perfa! Och med dom orden önskar jag er alla en fortsatt trevlig jul! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela