andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Abstinens..

Publicerad 2011-02-06 18:15:00 i Allmänt,

JAG MÅSTE HA SMÅGODIS NUUUUU! Är så sugen så jag nästan håller på att dö. Idag har min karl gjort tjejgörat här hemma, det innebär tvättat och städat. Han är bra han... Trots det har jag varit hur opepp som helst idag... igen. Usch jag hatar dom här negkänslorna som envisas att smyga sig på titt som tätt men när dom väl kommer kan jag fasen inte rå på dom. Tjutberit kommer som ett brev på posten och jag har idag låst in mig i sovrummet och tjutit i 40 min. Eh.. Normal???? eh neeej... Efter att jag tjutit klart så återgick vi till vardagen här hemma igen, har mest legat och glott på tv hela eftermiddagen. Stackars Martin, vilket tålamod han har ändå... Jag kan vara så himla upprörd ena sekunden för att sen nästan glömma bort vad det var jag blev upprörd över från början. Det sjukaste av allt är att jag just när jag är mitt upp i det, så är det på fullaste allvar och jag känner precis mig så ledsen som jag blir.

HORMONER mina vänner!


Men det är det värt när man har en sånhär i magen

coolt ju... :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-06 19:39:44

hehe visst e det konstigt med de där hormonerna..men man har ju dem att skylla även annat på oxå:) mysigt med bebis ju, här börjar man bli mer o mer sugen på en till:)kram

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-06 19:40:17

hehe visst e det konstigt med de där hormonerna..men man har ju dem att skylla även annat på oxå:) mysigt med bebis ju, här börjar man bli mer o mer sugen på en till:)kram

Postat av: janni

Publicerad 2011-02-06 21:04:04

Tycker dom mest skapar en massa oreda i min hjärna just nu ;) eller dom skapar oreda när det gäller allt rättare sagt. Det är bara att börja producera Lina ;)

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-02-07 13:59:38

Visst är det coolt! Det är det minsta man kan säga ;)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-07 14:56:45

Haha aa kanske det kanske..snaart iaf;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela