andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

God förmiddag!

Publicerad 2011-02-26 10:09:40 i Allmänt,

Tog en lång välförtjänt sovmorgon idag, helt ensam dessutom. Martin for iväg på jakt tidigt i morse så jag fick hela sängen för mig själv och grisa i. Kunde fasen inte bli bättre ;)
Ska alldeles strax hoppa in i duschen för att sen bege mig ner till stan för en frukostfika med B, gud så längesen det var vi sågs. Sen hoppas jag att J svara på mitt mess så att hon käkar lurre med mig :)
Kvällen kommer senare spenderas på en ödslig plats i skogen, hos underbaraste L, där det kommer bjudas på gravidvänlig sushi ;)  Gud vilken smarrig dag jag har framför mig känner jag.

Något som är mindre smarrigt är att min "tåliga" blomma som jag köpte i tisdags redan håller på att vissna???!! Varför??? Hur fan håller man blommor vid liv förutom att vattna dom? (bara en lite instickparantes sådär) Men mottager gärna tips..

Ska också gör att par mindre roliga inköp i dag på apoteket, hur glassigt låter det liksom? Alla andra köper fina kläder o.s.v främst fina kläder kan jag tycka! Då jag själv har insätt det totalidiotiska med att köpa kläder just nu. Spelar ingen roll liksom... och så får det vara i 15 veckor till. Men sen kommer jag ta fram min klädesinköpslista som formligen ligger här och vibrerar i väntan på att tas i beaktning.
Mina totalt ointressant saker som jag ska inhandla idag är; Microlax (laxeringsmedel) och Gavicson (mot halsbrännan) Kan lägga upp dom här senare på bloggen så ni avundsjukt kan skåda mina läckra inköp! ;)

Dags att ta tag i sig själv...

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-02-28 22:44:29

Haha, ja du mikrolax skulle man nog behöva ha hemma, hade själv en episod nu i helgen där jag hade behövt ett helt gäng, men lite hemmabrygder funkade bra till slut :) Härligt att vara gravid nästan jämt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela