andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

God kväll!

Publicerad 2011-02-27 19:38:20 i Allmänt,

Dagen igår var helt super... jag åt och åt och åt mest hela tiden kände jag. Frukosten avverkades på Sahara tillsammans med Bea vidare där ifrån gick jag för att avverka lunchen med jessi på Gusto. Kan för övrigt rekomendera deras shoppingbuffé som dom har varje lördag. Efter det styrdes kosan hem igen, för fika med far min som lagat min bil. Påvägen träffade Lilla ia med sin nykläckta dotter Tuva, vilken lite goding alltså. Lite gravids och bebissnack avverkades.

Sen kom kvällen....
Till och börja med så måste jag säga att jag hade en så ybertrevlig afton igår. Lirran hade dukat upp med hemmagjord sushi när jag anlände till hennes och henns karl nyinköpta lilla gård igårkväll. Vi slog oss ner vid bordet och satt där i princip hela kvällen, bara hon och jag och snackade om allt och åt sushi. Kvällen avrundades i soffan med hemmagjord chokladmousse och sen stupade vi båda i säng.
Imorse vaknade jag upp till ett dukat frukostbord, fick uppleva den godaste yoghurten på länge! För ni som inte provat carlshams soyayoughurt blåbär, gört! Man äter den som godis! Och nyttig är den med...

Efter en rundtur på gården styrde jag kosan hem till mor och far för att hämta upp lilltjejen som bott där i en vecka. Gissa om hon vart glad!!
Vidare drog vi till tyftet, Jizza givetvis sittandes i framsätet som förste kartläsare, helt nöjd var hon haha... Där bjöds det på lunch och nu är vi hemma för att entra soffan och alldeles strax solsidan.

Känns i magen att jag har ätit alldeles för mkt den här helgen, bebisen slog volter igårkväll när jag skulle lägga mig. Den fick nog inte plats haha

Ny vecka och nya möjligheter imorgon. V.31 påbörjas... alltså nio veckor kvar ;) Vi längtar efter dig lilla krabban <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela