andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Irriterad!

Publicerad 2011-02-02 17:29:11 i Allmänt,

Förlåt för icke bloggandet. Men jag har sen helgen levt i en tröttkoma utan dess like och helt enkelt inte orkat. Idag ringde jag Mvc för att kolla om jag skulle få kunna komma dit och kolla så allt stod rätt till. Då fick jag reda på att dom missat mig, glömt bort att informera, osv. SKITDÅLIGT! Med andra ord.
Jag skulle tydligen varit där minst en gång nu i januari på kontroll, samt så kollade den barnmorskan jag pratade med upp mina provresultat som vi tog i början av graviditeten (jag har inte blivit uppringd eller informerad tidigare) Och dom visada på att jag redan då hade järnbrist!  Inte så konstigt att jag varit trött liksom.... jag har väl trott att det ska vara så eftersom jag aldrig varit gravid innan. Jag har heller ingen aning om hur ofta man ska gå till MVC för kontroller, jag antog ju att dom skulle kalla mig, det är väl deras jobb??? Hoppas allt står rätt till nu, och framförallt att allt är ok med bebisen. Ska dit imorgon på en akuttid. Barnmorskan jag pratade med var upprörd över hur dåligt hennes kollega skött det här.

Jobbar förnärvarande i Överum i en barngrupp 1-3 år. Förhoppningsvis blir jag kvar där tills jag ska gå hem för att vara mammaledig. Inte långt kvar nu. :) Låt sista tiden gå snabbt!

Dags att slänga sig på soffan, orkar inte vara vaken mer =s 

Kommentarer

Postat av: Elli

Publicerad 2011-02-03 10:21:09

Gud vad dåligt! Har du inte varit där nu sen första ultraljudet? Jag ska på mitt sjätte besök nästa vecka! Och du ska ju ha vatt då på minst fem!



Fika någon dag?

puss o kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela