andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Sju sovarn

Publicerad 2011-02-06 10:34:35 i Allmänt,

Både igår och idag så sov jag hur länge som helst, finns liksom ingen hejd på hur mkt jag kan sova...tydligen. Eller idag berodde det nog på det motsatta att jag vaknade runt 03.00 inatt och var precis klarvaken. Tankar om föraldrapenning, a-kassa min jobbsituation osv dök upp i skallen och jag låg där och fick ångest. Efter att gått in på försäkringskassans hemsida för att kolla upp hur man gör osv kunde jag slutligen somna om, vid 07.00 tiden. Tror att det var bebisen i första hand som väckte mig, den är numera precis galen när den sätter igång nämligen. Mindre med plats antar jag.

Nehepp om man skulle fånga dagen lite, och hoppa upp ur sängen för att bege sig på en fikis ala Kvantum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela