andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Att föda barn...

Publicerad 2011-03-29 13:52:11 i Allmänt,

är precis smärtfritt och går jättesnabbt, iallafall om man ska tro på drömmarna i natt. Så jag passade på att föda två stycken små krabater. :)
En unge i minuten är enligt mig typ det bästa programet som finns just nu. Dessutom blir jag sjukt sugen på att föda barn av det. Bra ju! :)

Fick reda på att jag jobbar tills på torsdag och sen går jag hem och tar det lilla lugna, resten av tiden. Självklart kommer jag hoppa in lite här och var om tillfälle ges. Men inte varje dag... ska faktiskt bli lite skönt. Även att jag vet att jag med största sannolikhet kommer klättra på väggarna när ett par dagar gått.

Rasten är slut, dags att återgå.  

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2011-03-29 14:26:20

Om du klättrar på väggarna så får du mer än gärna komma upp hit några dagar!! Vore grymt mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela