andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

FreeedAAAG!

Publicerad 2011-03-11 16:35:51 i Allmänt,

Skynda skynda! Precis hemkommen från jobbet, ut med fido (dammsugaren) och dra några varv med den, och sen ska älgfilén tillagas inför kvällen middag. Ville bara uppdatera er lite, var ju ett tag sen så ni inte tror att jag kvävts av mina big mama boobs ;)

Kvällen igår slutade mycket mycket trevligt . Två väldigt fina brudar kom på middagsbesök och det tjattrades non stop i köket till halv nio. Ni är fina! <3

Imorgon ska jag göra något som jag längtat efter, jag ska upp tidigt i ottan, åka till gamleby och Anna för att vi sen ska bli upplockade och åka på hopptävling i Linköping! Ååå det ska bli så mysskoj!

Fido kallar!

Ps. Vet ni att 4 personer den här veckan har sagt till mig att dom tycker min mage sjunkit, ni vet vad det innebär va? Jag blir livrädd! ds. =s

Trevlig fredag och helg!


VISST SER HAN APTITLIG UT? ;)




Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-03-13 19:45:45

Hoppas helgen varit bra gumman! Och att älgen smakade gott ;) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela