andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

GÄÄÄSP!

Publicerad 2011-03-09 11:00:42 i Allmänt,

Sitter på jobbet och väntar på att barnen ska komma in och äta. Jag fick stanna inne idag för att ta det lite lugnt. Min kollega tyckte jag behövde det, snälla rara du. Natten har bestått av 4 timmars sömn, bebisen har levt rövare, halsbrännan har levt sitt eget liv o.s.v. Är med andra ord ganska seg idag, vet med mig att jag sagt innan att jag ska jobba ända fram till förlossning. Men med dessa nätter vet i tusan om jag pallar det, samtidigt vet jag att jag kommer krypa på väggarna om jag ska gå hemma också. Så det är att välja lite på pest eller kolera, tänker att jag biter ihop ett tag till :)

Tog ett par magbilder igår:

 ovanifrån'
ovan



Kommentarer

Postat av: Sofie Lundberg

Publicerad 2011-03-09 11:51:41

Super fin mage. Underbart! Snaaart är den lille ute :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-03-09 12:58:56

Jättefina magbilder:)



Postat av: Linnea

Publicerad 2011-03-09 13:00:51

Stor och fin mage! Perfekt mathylla ser det ut som :) Krypa upp i soffan med popcornsskålen på magen. Hur går det för dig med andningen? Min mage sitter ju rätt lågt om man jämför, och jag tycker det är riktigt jobbigt att få luft ibland. Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-09 15:44:26

fin du är!



Jag är imponerad av att du ska försöka jobba fram tills det är dax för liten att titta ut, men det är viktigt att du får vila oxå, och att du mår bra är det viktigaste!



kram

Postat av: ia

Publicerad 2011-03-10 10:11:09

Åh vilka fina, du är ju värsta fina gravid mage! nästan så att jag saknar min nu! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela