andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Updates

Publicerad 2011-03-14 11:12:14 i Allmänt,

Hej på er!

Sitter nu på jobbet och har precis bytt min värsta bajsblöja ever! Skojar inte om jag säger att den mätte ca 1 kilo. haha :) Är helt förbluffad över att det kan komma så mkt ur en sån liten kropp. Vi har endast tre barn idag, resten är sjuka :( Den sabla febern som florerar nu.
Helgen har varit jättebra, i lördags drog jag som sagt kosan mot linköping och hopptävlingarna där. Malin Bayard var på plats ;) ( En liten parantes för er som är lika kändiskåta som jag) ;)
Dagen blev dock lång, var inte hemma förrän först vid sju tiden. Och då flyffe jag fältet till päronen ute på landet istället för att åka hem. Sambon låg nämligen hemma med feber och var magsjuk... BIG NEJ TACK! För min del så att säga. Har dessutom hört att kräksjuka kan sätta igång förlossningen, och det är jag inte ett dugg intresserad av när det väl kommer till krita, även om det skulle vara skönt att bli av med magen. Har dock börjat må lite illa nu på förmiddagen, om det är inbillning eller om något är pågång lär vi väl märka. Lite blandade känslor där...

Måste ju uppdatera om lite bebis också. Igår efter kvällsduschen läkte tuttarna för första gången, ni som vet. Är det normalt? Dags för mvc idag med, så lär väl fråga om inte annat. 

Jag måste säga att jag blir jätteglad över era kommentarer i inläggen. Och ber om ursäkt på att jag är så dålig på att svara. Just därför tänkte jag köra ett inlägg senare idag, med enbart svar till alla er. :)

Dags för lunch.
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-14 13:17:38

välkommen till läckande tuttar!

helt normalt, å dax å vänja sig ;P

(tänk att det antagligen kommer igång lättare när liten kommer sen, mutcho skönt :) )



kram

Postat av: ia

Publicerad 2011-03-14 13:24:47

var glad att det tog "lite tid" mjölk kossan fick mjölk i redan v 16 ;)

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-03-14 14:19:05

En annan har ju också läckt ett tag nu så du är lite sen Janni ;) Fast jag har bara läckt igenom en gång som tur är, för det mesta är det bara ån minidroppe hit eller dit. Men som sagt, gutt att veta att det funkar iaf. Bebis behöver inte gå hungrig sen! Kram

Postat av: Karin H

Publicerad 2011-03-15 10:08:18

Helt normalt gumman! Och inget mot vad som komma skall :) Syndaflod nalkas så fort bebben är ute! Åh är så avis på er som precis fått eller ska få, är det bästa som finns! Men det är mysigt sen oxå :) Men bebbetiden är speciell, och ängslig :) Så njut!!! :)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela