andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

10 maj...

Publicerad 2011-05-10 18:07:55 i Allmänt,

Ursäkta.... Jo, jag skulle bara upplysa om att det är den 10 maj idag och jag ska egentligen föda barn, jag tänkte bara om själva huvudpersonen (barnet) hade glömt eller kanske rent av missat den lilla detaljen. För här lyser allt vad barnafödande heter just nu med sin frånvaro. Visst lite sammandragningar och sånt vanligt dravell har jag men inte mer än så. Jag ser fortfarande ut som en svullen flodhäst med andra ord... YEEEES!

Dagen idag har varit angenäm. Var och lunchade med Erika förut, kebab nere i hamnen. Sen följde jag med till henns jobb och shoppade upp presentkortet jag fick i födelsedagspresent på ett solpuder och rengöring.  Vidare drog jag och Jizza till ia, där också Jenna var. Lite fikasnackis i solen och efter det en sväng till stuverum. Är grymt sugen på att rida faktiskt. Snart så... :)

Träffade Elli, Mackan och lilla Leia på stan idag med, lilla lilla sötfisan! Gud det är helt ofattbart att det är en såndär lite sak man bär på i sin mage. Så fina var dom alla tre, som en redig lite familj. Började nästa tjuta för jag tyckte dom var så fina när dom kom och gick med barnvagnen.

Nehepp... om man skulle ta och göra lite höga hopp och kullebyttor nu så vi får fart på tjockkörven. ;) Här blir ju inga barn varken gjorda eller födda liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela