andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

2 dagar...

Publicerad 2011-05-08 17:39:47 i Allmänt,

TVÅ ynka dagar kvar till jag ska förväntas ploppa min bebis. Det är sjukt! Kommer givetvis inte göra det iofs.. men nu är dom där 40 veckorna gångna. Tyckte det inte var så längesen jag kissade på stickan och insåg att jag var gravid.

Dagen idag började med en mysig frukost framdukad av mitt hjärta, sen tog vi en pensionärssväng, det innebär att man lastar in hundarna i bilen och åker runt och tittar på saker från bilen. Vi var på Gränsö, solsidan och avslutade  hemma hos Ela och Anton där vi bjöds på fika och sen även mat. Nu är vi hemma sen en stund tillbaka, jag har sovit ute i solen och Martin spelar tvspel???!! Det är lite konstigt för att vara han, inget han brukar göra om man säger så.
Så en hel dag har vi slagit ihjäl på att just inte göra någonting, men skönt har det varit. Snart är det dags att tända grillen. Det blir grillad vitlöks och basilikamarinerad lax med potatis och romsås....

Fy tusan vilket ordravell det blev.
Fortsatt trevlig söndag!

Skrevs igår söndag... 110508 (blogg.se hade driftprobelm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela