andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

BB tur och retur

Publicerad 2011-05-03 23:18:23 i Allmänt,

Jepp trodde vattnet gick idag 16.15, dock inga direkta värkar. Men trots det och efter ett samtal till förlossningen, så for vi in nu ikväll för kontroll.  Jag kopplades upp till ctg och en undrsökning kunde konstatera att hinnorna fortfarande var hela men att det med största sannolikheten var slemproppen som gått, man kunde också se med ultraljud att jag har börjat öppna mig lite. Men det kan fortfarande handla om dagar till veckor innan lilla bebis tittar ut. *SUCK*
 Är iofs rätt glad att jag fick ha min födelsedag ifred som är imorgon :)

Har funderat och funderat idag på vad jag önskar mig och lyckats få ihop en rätt bra lista. :)
Dagen har spenderats delvis med Erika, så längesen sist men underbart att träffas äntligen. <3 Sen kom lilla Melker förbi och tillsammans så lekte vi med bilar och kollade barnprogram eftersom vädret idag har varit heeeelt sanslöst, det snöade liksom stundtals!
Nehepp om man skulle hoppa i säng...
Nattis!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2011-05-04 11:35:43

Braa. Då har du ju övat lite :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela