andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

En tanke..

Publicerad 2011-05-07 21:01:39 i Allmänt,

Fy vad jobbigt det är när något invarderat ens hjärna och man bara inte kan släppa tanken på det. Jag har fått en idé som jag bara inte kan släppa, jag fantiserar och filosoferar tror faktiskt det skulle kunna bli något redigt bra! Vågar man? Och framförallt, kan man?  Sjukt sugen är man i vilket fall... lägligt eller grymt olägligt? Ja, det är frågan. Ett frö är sått i varje fall...hmmmmm.

Idag har jag bakat tårtor och dukat till födelsedagskalas här på Fredriksdalsgatan. Martins Familj med mormor och min familj klev in genom dörren vid klockan tre. Det blev paketöppning, guuuud vilka fina presenter jag fick!!! Är supersuper nöjd med varenda en utav dom! Tack snälla ni! <3

Idag har det faktiskt värkt och kört en del i magen. Men enligt Melker (3 ½ år) kommer bebispojken nästa fredag efter tre. ;) Så vi får väl se om det kanske är pågång eller ej. Känner att jag inte hoppas allt för mkt, denna väntan och längtan gör mig precis galen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela