andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Iiiiingenting händer...

Publicerad 2011-05-06 12:10:28 i Allmänt,

Jag veeeet, jag veeet! Det är 4 hela dagar kvar till BF, men jag har varit redo och tyckt att jag haft miljarders med tecken på att kanske kanske kanske det kan hoppa igång tidigare. Jag har alltså väntat i 4 veckor lite drygt.. Och det värsta av allt är att det kan bli ytterligare 2 st!!! Eller också så kommer jag vara gravid i resten av mitt liv, just nu tror jag mest på det sistnämnda. Jag ska helt sonnika fortsätta leva med diarré, sammansdragningar och ökade flytningar, välkommen till ditt nya liv Janni! *TACK*

Igår var vi på koutsläpp, 6 vuxna tjejer och 1 minitjej. Blev dock lite besviken. Jag hade tänkte mig att det skulle vara som det är i reklamen på tv, att dom skulle hoppa omkring som tjurfäktningstjurar och vara helt galna. Nu sprang dom mest där med sina balobbas dinglandes, torrjuckade lite på varandra och romade. Men visst var dom lyckliga, tänk att få ha stått inne så länge. Lilla kossan! <3


Dagen idag ska gå till att städa... hehe igen. Jag dammsugade bara igår faktiskt och handlade. 
Så storstäda ska jag göra idag, för imorgon blir det födelsedagskalas här. Jag ska baka tårta :) 
Måste åka och handla också, idag igen. igår blev det ju inte redigt som jag hade tänkt mig. Det slutade med att jag konkade runt på en överfull kundkorg bara för att jag hade glömt pengar till vagnen, därav ingen större handling. *SMART*

Bebisnytt..
.... Magen hade sjunkit ytterligare i onsdags. 

Om ni vill se bilder på koutsläppet gå in på denna blogg


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela