andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Jag önskar mig....

Publicerad 2011-05-04 07:36:40 i Allmänt,

Bättre väder!!!! Vad är det för fel när det snöar den 4 maj!!!??? Alla mina underbara uteblommor står på en handuk på golvet inne i vardagsrummet liksom! Grrrrr... skitväder!

Annars har morgonen börjat underbart, blev väckt av min underbara, älskade. På frukostbordet var det levande ljus, prinsessbakelse, te och PAKET! Ni må tro att han skämmer bort mig, den här karln. :) I paketet var det en "solsidankofta" ;) En Odd Molly med andra ord. Tycker dom är så himla fina, och jag är nu en stolt ägare av en alldeles egen.

Idag ska det städas här hemma, som vanligt ;) känner att jag fått in flytet på´t. Vid 11.00 ska jag till mvc. Och sen kommer jag givetvis fortsätta ifrågasätta detta FANTASTISKA väder om det inte behagar att ändra på sig...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela