andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Mitt nuvarande liv...

Publicerad 2011-05-18 00:16:44 i Allmänt,

Så sitter jag här, hela mitt liv har förändrades över en natt. Vi kom hem från BB igår efter att ha spenderat de senaste tre dagarna i en stor känslostorm, med nya intryck, nya saker att lära sig och framförallt tillsammans med vår underbara pojke Elliot. Alla dom som vet har också talat om för mig hur fantastiskt det är att bli mamma, och att man inte kan förstå det förrän man väl blir det. Enligt mig finns det inga ord som gör den kärlek jag känner till mitt barn rättvist. Att kunna älska någon så mkt efter fyra dagar är stort. Redigt stort! Jag vet inte vart man kan göra av all lycka just nu, saker som förr var "livsviktiga" har helt tappat värde. Bara jag får vara med mina underbara pojkar, min egna lilla familj så är jag mer än nöjd. Det finns inget bättre än att "gosa bebis" kan göra det i timtal. Så ni må tro att det inte blir många knop gjorda här hemma.  :)


 Mina underbara <3


Vagnen är provkörts nu ikväll, vi gick upp till Ison och pelle och spenderade kvällen där. Vill ha deras kök! Och det ybersnygga väggordet som jag också är med och tävlar om. Kolla in det här
Under dagen har även hela Klingfamiljen varit här och käkat. Elliot fick finfina paket, måste skriva upp vad han får och av vilka så man har koll. :)
Dagen  imorgon ska gå till en morgonpromenad, om natten som kommer inte slutar som den gjorde inatt vill säga..Med spy och bajsfest. Stackars lilla knytet måste haft ont ont i magen, då han inte bajsade under hela dagen igår. Men i natt kom allt på en och samma gång så natten slutade med ca 2 timmars sömn för oss två. 
Sen på eftermiddagen kommer det lite besök hit. Och någon gång under dagen ska jag lägga upp min förlossningsberättelse och lite bilder. 

Nu går ögonen i kors här, måste få sova lite innan natten "sätter igång" . 
 1 dag gammal

 GODNATT....

 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-05-18 09:07:36

Kan du vara ute och promenera redan? Vad avundsjuk jag är! Jag har precis börjat känna mig någorlunda normal i underlivet så man kan börja röra på sig :) Ha det underbart med lilla fina bebisen nu. Kram

Postat av: Ia

Publicerad 2011-05-18 09:19:28

Gudars så söt korvunge :)

Postat av: Josse

Publicerad 2011-05-18 22:42:46

LOVE!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2011-05-19 20:47:59

Så GLAD för din skull älskade vän! Så underbart söt liten pojke så det är inte riktigt klokt!!! Måste definitivt få komma och hälsa på er då jag är hemma i sommar!

1000 pussar

Postat av: L

Publicerad 2011-05-20 11:20:24

Postat av: Linda

Publicerad 2011-05-20 11:21:54

Stort grattis än en gång Janni, vilken skönhet ni fått :) Ögonen tåras lite när jag läser, gud så härligt att han äntligen är här!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela