andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

HJÄLP!

Publicerad 2011-10-21 16:57:04 i Allmänt,

Nu har vi badat klart! ;) Och nu måste vi få hjälp och smakråd om vilken färg vi ska ha på vår åkpåse som nu ska inhandlas, det börjar bli läge för att byta till sittdelen (kan någon stoppa tiden??) nämligen...

Vilken färg? Brun, Beige, Svart eller grå?? Jag har en svart urban jungle vagn. Motivera gärna...






Jag gillar den beiga.. mene jag tänker på overallen och så då är det lättare med svart kanske? Eller blir den för mörk?

Kommentarer

Postat av: Elli

Publicerad 2011-10-21 17:32:06

Den beiga va lätt snyggast.. Ta den :) Med en blå hummel overall blir det snyggt ;)

Postat av: ison

Publicerad 2011-10-21 17:35:47

Beige eller ljust kommer se skitigt ut fort, svart funkar alltid!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-21 19:12:29

Beige blir jätte skitigt fort, vi hade beige sittvagn till viggo och usch säger ja bara! Men de är så fina alla!

Postat av: isabelle wester

Publicerad 2011-10-21 23:09:11

Beige så klart.. färger som du kommer klä han i är säkert, rött, blått, svart?? och det blir skit snyggt till.. Kram

Postat av: Elli

Publicerad 2011-10-22 07:56:42

Tänker att den beiga inte blir så skitig, för snön är ju vit ;) Hade han varit större och gått så hade de ju vatt en sak, då blir dom ju mer smutsiga barnen. Så tänker du lånsiktigt så ta en brun :)

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-10-23 19:38:34

Bra där, ni måste fått ordentliga russinfingrar av den badstunden! ;)



Jag har inga synpunkter av naturliga orsaker, du vet, inga barn och så. Alla är fina, men det verkar som om beige blir skitigt, och det verkar vara ett rätt vettigt argument att välja en annan färg. Jag tycker iofs den bruna är jättefin...:)



Puss på dig babe!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-10-24 14:31:39

Den svarta är snygg och svart passar ju till allt och funkar alltid, men den beiga är grymt snygg också, speciellt till en svart vagn.. För att bryta av med lite färg också :)Dagens i landsproblem alltså, haha ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-05 20:28:00

Jag tycker den Beige eller svarta den grå tycker jag ser sliten & urtvättad ut :)

Hemskt fina är dem så ditt val kommer bli bra hur som :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela