andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Falskt alarm

Publicerad 2013-05-27 22:35:33 i Allmänt,

Är precis hemkommen från förlossningen... efter att ha varit och firat min svägerska idag så kräktes jag igen. Vid middagen satte även värkarna igång igen, så jag var tvungen att gå ifrån. Så på vägen hem ringde jag förlossningen för att rådfråga. och dom ville att jag skulle komma upp. Givetvis hade ju värkarna börjar att avta igen, så när vi kom in så var det till och från under ca 20 min. Grejen är den att det sätter ju igång så fort jag rör mig eller ställer mig upp.... Usch jag är så trött på det här fram och tillbaka skedet nu! Fick i allafall tabletter att sova på nu. Men ingen bebis än sålänge då... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela